poniedziałek, 11 listopada 2013

...

Wiem, że z niecierpliwością czekacie na kolejny rozdział, ponieważ chcecie wiedzieć jak dalej potoczą się losy Majki i Marco. Jednak na razie nie pojawi się tu rozdział, spowodowane jest to moim niezdecydowaniem. Napisałam już rozdział ale myślę, że rozegram to inaczej, by nie było zbyt tragicznie. Także potrzebuję czasu by jakoś to sobie przemyśleć, a tymczasem zajmę się dwoma pozostałymi blogami i tam rozdziały będą pojawiać się częściej ( przynajmniej takie jest moje założenie) Cóż mam nadzieję, że nie będziecie bardzo złe, że zawieszam opowiadanie w takim momencie, ale wynagrodzę Wam to dobrym zakończeniem, które mam nadzieję nie będzie najgorsze :)
Także przepraszam i tymczasem zapraszam na moje dwa pozostałe blogi :)

1 komentarz:

  1. Nie potrafię nawet długo się gniewać. Bo i tak sie uzależniłam od Twojego pisania więc wybaczam!:)

    OdpowiedzUsuń